Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

πoihμata σto πoδi tsiγapa σth γωvia



Σκάλες επαναλαμβανόμενης ρουτίνας
                                   Ανάσες αυταπάρνησης
                                               Μιας εύφορης σιγής
                                                    1ος όροφος / Δωμάτιο 5
                                                             Κουδούνισμα του νου
                                                                                Delivery ιδέες
                              Ησυχία και γυμνισμός στο πάτο της διαύγειας
                                                                                                          Ντελίριο
                                                                                              Τίποτα δε τελειώνει
                                                                                                         Αβάσταχτη ανάγκη
                                                                                                               Σκέψεις και μπύρες
                                                                                                 Ηχητικά σκαλοπατήματα
                                                                                     Εσωτερικά παιγμένα
                                                                        Ακόμα είναι ανολοκλήρωτο
                                                          Κινηση φυγής / Αρνούμαι
 Η αυτοκτονία ειναι για τους πολύ δειλούς η για τους πολύ θαραλέους / η σελίδα με ορίζει
                                            τεμαχίζομαι
                                     το τέλος έρχεται
                              απαλά φιλιά στο χέρι
                        ευγενής μιζέρια
                είμαι χαρούμενος
         σκοτώνω την ευγένεια
  πεινάω / βράζω το εγώ μου
                            με βρίσκω άνοστο
                                            δε συμμετέχω
                                          μαγειρεύω ποιήματα


                           αυτό είναι τέλος / το τέλος που περίμενα




σπιτι
συλλεγω
παντοφλες

δεν ξερω πως να στο πω
ειναι ματαιο να προσπαθουμε
      τζουρα
   ψυχαναγκαστικη γουλια
βασιλευω ταπεινα στο κοσμο των ωραιων

        ειμαι εδω και ειμαι και κει
μπορω να αυτοκτονησω οποια στιγμη θελω
μα δεν υπαρχει λογος

ειμαι ενας ευτηχης ανθρωπος
αλωστε καθε μερα πεθαινω
δεν χρειαζομαι καμια χαριστικη βολη

σπιτι
ζεχνω
λουλουδια

δεν ξερω πως να στο πω
                                απλα ειναι ματαιο να ζεις χωρις τρελα




10000 ετη φωτος

            σε μια καφετερια
στο νεφελωμα του ηλιου

θα με βρεις να καιω

        το σπιτι μου         την  μανα μου              το πατερα μου
  τη πιστη   στο θεοσταλτο γαμια μας
 50 ευρω και γαμησι                                                                           
 με το φιλοδωρημα 55

παντα θα με βλεπεις χαρουμενο
θα σαφηνω να μαγγιζεις και να αυνανιζεσαι μπροστα μου
σαν λημερη θα σαφηνω να αραζεις πανω μου

και που και που
     οταν θα ζαλιζεσαι απ’ τα ντουμανια της πληξης μας
  θα σου τραγουδω για της μερες που χαθηκαν
                                        και θα πινω τα δακρυα σου χαμογελοντας

γελοντας δηλαδη με το χαμο μας






σηκωνω το βαρος
γινομαι χωμα γινομαι βροχη γινομαι ναρκη
και ας βασταω πανω μου τοση ασχημια
μπορω να προχωρω μα τη πλατη στις γενεες που μας ευνουχισαν
τραβαω μια μαλακια
νιωθω περηφανος
ειμαι στο στεκι του νασου
μονος
πινω καφε
ακομα σε εχθρευομαι
λογικη
πονω ακριβως στο κεντρο της καρδιας
βραζω σαν ποιημα
εχω πεταξει ολα τα κλισε μου
μια φορα στο συνταγμα πεταξα και μια πετρα
απο τοτε πεταω με ολα τα οχηματα
σε λιγο θα μαι κοντα σου ξανα
κρατα μου μια θεση μεσα στο στο αιδιο σου
θα κρατω ενα μαχαιρι
και θα σου πω ενα ψεμα
2 μετρα αποσταση
φοβερη συμπτωση
αποψε κοιμαμαι στο τρελαδικο
1ος οροφος / δωματιο 5
τωρα ξερεις που θα γελαω






υπαρξηκόπημα
ανατολή    /   4 και 18
Η αλληλεπίδρασή μας βρίσκεται στο τασάκι   /   4 και 20
Αδυνατώ να πιστέψω στο χρόνο
Εγκεφαλικές  χορογραφίες
Ο Γιάννης κοιμάται
Εγώ τον προσέχω
Σέρνομαι και Χαμογελώ
αφήνω τα κλειδιά πάνω στη πόρτα
Αναλύω τη στιγμή και την βρίσκω μέτρια
κοιτάω το πήχη
3 μέτρα
Πηδώ στο ταβάνι
Ξυπνάω στο πάτωμα
Είναι Πέμπτη μα μοιάζει Δευτέρα
μικρά τσιμπήματα στο κρόταφο
Δημιουργώ ποιήματα    /   στ’αλήθεια συλλέγω ποιότητες
Ξεχνώ γιατί άρχισα
Σφυρίζω τραγούδια
Κόκκινα στίγματα στο χαρτί


4:34    /  Ο χρόνος περνά